Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Např. News.yahoo.com dnes: přes 60 sportovců a personál byli pozitivně otestováni... jistě se všichni nesetkali s českými účastníky. Zatím nikdo neprověřil spolehlivost užívaných testů a laboratoře.

0 0
možnosti

Děkuji za Váš článek.

Je zcela logické, že imunita je postavena (nebo selhává) na dostatku/nedostatku protilátek. Jenže tzv. "odborníci", i když musí toto vědět(!), budou tvrdit pravý opak, protože dávno známá pravda, uplatňovaná ještě před necelými dvěma lety, by pro ně znamenala konec byznysu.

Mě jen zaráží, kolik lidí fandí zločincům - vidíme je totiž všude kolem sebe. Buzerují se navzájem, volají policii na "neposlušné" . Dosud jsem až na jednu (!) výjimku v reále nezaznamenal, že by se někdo postavil za člověka, který takto buzerován je. Ještě si přisadí.

Vám karmaR^

2 0
možnosti

Buď jsou vakcíny zcela neúčinné nebo se zásadní chyba stala při testování a analyzování vzorků od bezpříznakových osob. U nich totiž víc hrozí falešné výsledky testu.

0 0
možnosti

.... paní autorce dávám za sumář průniku názorů našich odborníků R^ a karmu. Nestačil jsem to všechno sledovat, ale neodpustím si drobnou poznámku! Vynikající ,,reklamou" na různé testy a očkování je aktuální stav první části naší olympijské výpravy :-/:-/ 5 našich jistě dokonale zkontrolovaných a naočkovaných olympioniků byli zčistajasna po příletu do Tokia POZITIVNÍCH! Co pozitivního si potom může obyčejný laik myslet??;-D

1 0
možnosti

Zřejmě není žádný rozdíl mezi Kůží (pohrdala soudy) a nynějším ministrem Vojtěchem, který zřejmě rovněž nehodlá uznat názor soudců. Tím vlastně vládní činitel popřel český právní stát - pasoval nás zpět do totality, kde si výklad věcí zajišťuje jedna vládní strana, nikoli soudy.

5 0
možnosti

Nechci být sprostý, ale já už Babiše nepovažuji za premiéra. Jakékoliv jiné vyjádření by bylo trestné.

Tento člověk mne maximálně zklamal jako člověk. Vždyť se chová jako zbabělec. Asi jsem byl naivní, když jsem se domníval, že takhle bohatí lidé musí mít pro strach uděláno. Vždyť oni jsou podělání strachem víc, než bezdomovci.

Oni nevědí, že nazí přišli a nazí odejdou? Narodili se sice plní života, ale odejdou plní smrti?

Je mi ho sice líto, ale co zašel, to sklidí.

0 0
možnosti

Oprava, co zasel. Blbé doplňování textu.

0 0
možnosti

Premiér tomu dnes ve svém PR na ČT dal korunu: lavíruje v tom, podle toho, k čemu se víc přikloní veřejnost. Pokud se víc ozvou lidi, kteří chtějí ověřovat protilátky v populaci, pak řekne - vidíte, já jsem taky chtěl něco s těmi protilátkami dělat. A pokud převáží skupina, která nechce protilátky uznat, protože by si na tom tolik nevydělali, pak cukne a řekne, vidíte, já jsem říkal, že to chce ještě diskusi. O ministru zdravotnictví ani nemluvě. Všichni, kdo měli "diagnostikovaný" covid už několikrát - pozitivní test opakovaně, by to měli zveřejnit, aby bylo víc vidět, že testování bezpříznakových je problémovější než testy u příznakových. MZ ČR dále nehodlá uznat protilátky u těch, kdo covid měli už před půlrokem, takže se budeme muset znovu soudit? Přitom nikdo z očkovaných neví, zda právě u něj se nějaké protilátky vytvořily a na jak dlouho mu vydrží. To právě zdůraznila prof. Bartůňková.

2 0
možnosti

Dnes jsem se vrátili s několika denního pobytu na horách. V penzionu nikdo neřešil bezinfekčnost. Normální lidí. Když jsme jeli zpět, měli jsme možnost nechtíc poslouchat telefony za námi sedícího mládence. Vracel se z několika evropských zemí, ani je teď nedokážu vyjmenovat. Strašně se divil, co se u nás teď děje. Nikde se nesetkal s takovou buzeraci jako u nás. Všude bez náhubků, bez kontrol a nikdo neřešil nějaké covid pasy.

Mé názory už znáte.

4 1
možnosti

Chápu to správně, že pokles nakažených je dílem z větší části promořenosti než proočkovanosti? Pak veškerá vládní propaganda, postavená na očkovacím úspěchu, je jen další lež a manipulace. Vtipné je, že důkazem je premiérova dcera a skutečné chování samotného premiéra protikladné k mediální marketingové bublině. Bože zbav nás toho pomatence.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS